سفارش تبلیغ
صبا ویژن


زندگینامه و عکس های احمدپورمخبر


احمد پورمخبر: می خواهم البوم بیرون بدهم؛ آمدیم زد و آلبوم من هم گرفت سایت خبری ایران: احمد پور مخبر، بازیگر مسن و بامزه فیلم « زن ها فرشته اند» در گفت وگو با «همشهری خانواده» درباره نحوه شروع کار بازیگری اش گفته است: پسرم می خواست بازیگر شود. من با پسرم رفته بودم تا او برای بازیگری تست بدهد ولی آقای عطاران من را دید و چون نقش یک پیرمرد هم داشت، من را برد دفترش تست گرفت و قبول شدم.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر سایت خبری ایران،محمد رضا پسر 20 ساله پورمخبر نیز در پاسخ به این سوال که آیا از انتخاب نشدنش ناراحت نشده است، این گونه پاسخ داد: باور کنید من بیشتر خوشحال شدم که پدرم به جای من بازیگر شد. چون دیدم یک آدم حتی در 70 سالگی هم می تواند به موفقیت برسد.احمدپور مخبرگفته است قبل از این که بازیگر شود، در یک سوپر مارکت کار می کرده و الان هم چند شعر و آهنگ سروده و ساخته است و می خواهد آلبوم بیرون دهد.
او در اظهار نظری جالب عنوان داشته است: عمر دست خداست. آدم تا زنده است، باید امید داشته باشد. آمدیم زد و آلبوم من هم گرفت. برای خداکاری ندارد. اوستا کریم بزرگ است.
پور مخبر اولین بار در فیلم « بچه های آسمان» و بعد از آن در سریال « متهم گریخت» نقش « مش قربون» را بازی کرد. او با بازی در سریال « ترش و شیرین» مشهور شد و بعدها در چند فیلم کمدی و پرفروش همچون « توفیق اجباری»، «مجنون لیلی» و « زن ها فرشته اند» بازی کرد. او هم اکنون « عسل ایرانی» و «خروس جنگی» را در نوبت اکران دارد.



   439x640 و حجم آن 76 می باشد.

 


مشخصات مدیر وبلاگ
امیر حسین افشاری[16]
 

از بینندگان این وبلاگ خواهش می کنم برای بهتر شدن مطالب وبلاگ نظر بدهند.


لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 637684
کل یاداشته ها : 98
لوگوی دوستان
دوستان

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ